.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام تسلیت بذرپاش به مناسبت درگذشت مهندس قاسمی
مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در پیام تسلیت به مناسبت درگذشت رستم قاسمی، بیان داشت: این شخصیت خدوم و فداکار ، تمامی عمر پر برکت خویش را وقف خدمت به مردم و انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران کرد و تا آخرین روزهای حیات ، لحظه ای از تلاش خستگی ناپذیر و صادقانه باز نایستاد.
پیام تسلیت بذرپاش به مناسبت درگذشت مهندس قاسمی

به گزارش شمال نیوز، مهرداد بذرپاش با صدور پیامی درگذشت رستم قاسمی را تسلیت گفت.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

 

خبر ناگوار درگذشت مهندس رستم قاسمی ، سردار مجاهد سال های حماسه و ایثار  و وزیر پیشین راه و شهرسازی موجب تاثر و تاسف فراوان شد.

 

این شخصیت خدوم و فداکار ، تمامی عمر پر برکت خویش را وقف خدمت به مردم  و انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران کرد و تا آخرین روزهای حیات ، لحظه ای از تلاش خستگی ناپذیر و صادقانه باز نایستاد.

 

درگذشت ایشان را به خانواده معزز و مکرم آن مرحوم و کارکنان و مدیران خدوم وزارت راه و شهرسازی ، تسلیت عرض می کنم و برای روح بلند ایشان از خداوند متعال ،  علو درجات و حشر با همرزمان شهیدش را مسالت دارم.

 

امید است خداوند بزرگ،  پاداش زحمات و خدمات خالصانه آن مدیر جهادگر را ، امروز که بیشتر همیشه به آن محتاج است ، به او برگرداند و او را در جوار لطف و رحمت بی کران خود ماوا دهد.

 

مهرداد بذرپاش

وزیر راه و شهرسازی


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.